duminică, 27 ianuarie 2008

Rock, Hard Rock Cafe


Sâmbătă seara, Herăstrău, Hard Rock Cafe. My first Hard Rock Cafe. Fain de tot loc. Chiar te simţi altfel decât într-un local autohton. Atmosferă, muzică, amenajare, aerisire. Chiar şi sistemul de ventilaţie este altceva decât în locurile în care se adună stârpiturile locului. Chiar dacă se fuma din plin, nu am simţit asta, şi sunt anti-fumat. Am găsit, totuşi, şi lucruri neplăcute. Serviciile lasă de dorit. Am ajuns la o masă de lângă bar care fusese eliberată de ceva vreme. Era plină de scrum şi de urme de la sticlele care fuseseră înainte pe ea. La bar am aşteptat vreo 10-15 minute să mă bage cineva în seamă. Singurul câştig a fost că mă uitam cum se construiesc coctailurile, dacă ăsta poate fi numit câştig. Preţuri înalte, înalte de tot. La bere strigarea începe de la vreo 7 lei, iar pentru un hamburger te desparţi de 32 de lei. Înţeleg că e un brand şi brandurile costă. Dar veţi vedea maii târziu care e principalul dezavantaj al preţurilor. Revin la subiect. Prefer două pizza la Americanu' (La Scaletta, pentru cunoscători)care, apropo, are cea mai bună pizza din Bucureşti. La final, după ce că nu au preţuri deloc prietenoase, am şi primit rest cu 10 lei mai puţin. Tristeţea cea mai mare cu preţurile astea este că nu o să-şi permită chiar publicul pentru care a fost inventat locul ăsta la origini, adică rockerii şi bikerii. Tot mortăciunile şi stârpiturile care sfidează lumea cu prostul lor gust vor popula locul. Ca să mănânci tre' să aştepţi o oră şi jumătate, în condiţiile îmn care localul nu era populat decât pe jumătate, poate ceva mai mult. În rest, iubitorii de rock şi pe salariul lor se vor simţi super. Există, evident, o scenă cu scule de marcă, Fender guitar, Premiere drums and others. Dinalea pe care cântă legendele rock. Pe pereţi diferite obiecte care au aparţinut legendelor rock şi imagini din concerte. Are şi un Hard Rock Shop cu haine şi obiecte promoţionale, toate branduite, evident. Am văzut un cadou super pentru copilul unor prieteni, dar nu spun mai mult :) Cu bune şi rele, este un loc care trebuie vizitat şi trăit. ROCK.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Numai în România un pub sau, şi mai jos, un fast food, din moment ce vinde hamburger şi bere, poate ajunge un loc de fiţe. Îmi aduc aminte cum acum ceva ani era o "super-chestie" să iei o punga de cartofi stâlciţi, pardon, prăjiţi, de la un McDonalds. Lumea nu mai simte nici o cutremurare atunci când merge la Restaurant Athene Palace, nu e destul de cool şi fancy, e mult mai "beton" în Pizza Hut sau la Mall.

Anonim spunea...

mare "scofalceala "...huh... hamburger si bere.... sa astepti ora ca sa mananci...si o bere 7..lei... rusine ca incurajati asa ceva...mancarea traditionala s-a uitat??
crasma "la flamandu' " sau "gogosarul" nu va zice nimic... pe cand americanii o sa -si numeasca pub urile asa:) sa vezi coada la ei :)huh
snobism cu fite....