miercuri, 2 ianuarie 2008

Ce aţi schimba la 2007?

Acum, că 2007 e doar amintiri şi bănuiesc că v-aţi trezit din beţia de Revelion, vă provoc la puţină meditaţie. Vă invit pe toţi să spuneţi ce v-a plăcut şi ce aţi schimba la 2007, dacă aţi avea puterea asta. Sigur că este doar o joacă, 2007 a fost, a trecut. Nu mai putem schimba nimic, dar putem să ne imaginăm că avem puterea asta. Aşadar, ce aţi schimba la 2007, ce aţi face altfel?
Am să vă încurajez începând cu mine: am avut un 2007 ciudat, cam în stilul gemenilor. A fost o primă jumătate de vis, frumoasă, cu nişte trăiri de care nu mă credeam capabil. Din păcate asta s-a terminat pe la jumătatea anului şi am revenit cu picioarele pe pământ. Spre finalul lui cred că s-au mai îndreptat lucrurile. Vom vedea asta pe parcursul lui 2008. Să vedem dacă 2008 va avea puterea să se ia la trântă cu 2007. În ceea ce priveşte viaţa profesională, lucrurile au fost mult mai echilibrate. Au fost suişuri şi coborâşuri, dar nici pe departe atât de mari. Tot în 2007 am reuit să-mi împlinesc mai multe visuri. Unele importante, altele mai puţin. Mi-am luat aparatul foto la care am tânjit. Am visat multă vreme la asta, acum e realitate, iar cu rezultatele achiziţiei vă stresez periodic, atunci când vă dau link la contul meu de pe flickr.com. Cam atât despre mine. Acum e rândul vostru.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo frate! Imi place Blog-ul tau. Te-ai dat cu miticii pe blog. Esti tare. Felicitari si tineti-o tot asa! :)

Anonim spunea...

Personal,nu pot sa spun ca anul 2007 a fost un an rau, ba mai mult a fost un an care va ramane mereu in sufletul meu ca un an plin de bucurii. Mi-am revazut familia dupa ani de zile, am celebrat casatoria religioasa, si am aflat ca voi fi mama.
Ce as schimba la el... si credeti-ma ca este unul din putinele lucruri pe care le-as schimba in toata viata mea. Mi se intampla cateodata ca atunci cand iau o decizie sa aud o voce care imi spune ... nuuu nu e bine ceea ce faci. Aceiasi voce am auzit-o anul trecut cand am luat decizia de a nu vizita sotul unei prietene si care mai tarziu a trecut in nefiinta. Eram intr-adevar in mare lipsa de timp... si ea mi-a spus ca nu este nimic grav (nici acum nu stiu daca intr-adevar a vrut sa ma menajeze pe mine sau asa i s-a spus ei, ea fiind departe de el)dar daca vrei cu adevarat ceva, poti.
O sa imi amintesc toata viata cuvintele lui atunci cand am vorbit la telefon: Daca vi in tara sa treci pe la noi si sa imi dai telefon sa iti pregatesc ceva bun (el gatea bine si ii placea sa gateasca)
Sa nu lasati acea voce sa treaca neascultata pentru ca de multe ori platim pentru fiecare decizie, fie ea cat de mica.
Vizitati-va prietenii, parintii, rudele...viata e asa de scurta...oameni buni.
Un an 2008 mai bun tuturor.