joi, 3 ianuarie 2008

Cel mai penibil mesaj de sărbători

Acum, că sărbătorile tind să devină amintire, vă invit să reproduceţi cel mai penibil SMS pe care l-aţi primit de Crăciun sau de Anul Nou. Hai, nu se poate să nu fi primit tristeţi dinalea care încep cu "bradul împodobit", "colindul de Crăciun" sau "cozonacii din cuptor", prieteni care îţi vorbesc la persoana a III-a plural. Hai să vedem fiecare câte mass-uri a primit. Pe mine mă deranjează când primesc mass-uri de la prieteni, nu de la cunoscuţi. Pe cunoscuţi îi iert dacă îmi trimit un mesaj pe care l-au primit de la nu ştiu cine şi pe care l-au mai trimis altor zeci de cunoscuţi, dar cu prietenii lucrurile stau diferit. Prefer să nu îmi trimită niciun mesaj sau să îmi spună ceva simplu: La mulţi Ani, decât să îmi dea un mass.

2 comentarii:

Catalink spunea...

Iată un exemplu de mesaj pe care l-am primit chiar azi, în 4 ianuarie: Îti doresc.. ca în anul 2008 sã ai parte de 12 luni de sãnãtate, 52 de sãptãmâni fericite, 365 de zile cu bogãtie, 8640 ore de întelepciune, 518400 minute de distractie si în final 31104000 de secunde petrecute alãturi de persoana pe care tu o iubesti cel mai mult..:... Un an nou fericit

Anonim spunea...

Cred ca cel mai penibil e ca prietenii sa nu iti ureze Sarbatori Fericite. Ma refer la cei de la care te asteptai, macar la atat.
Btw, imi pare bine sa te regasesc ;) Te-am trecut la blogrollul meu