luni, 14 ianuarie 2008

Am trecut mia de views pe flickr!

Iiiihhhhaaaaaaa, am trecut de 1.000 de views la fotografiile postate pe flickr! Vă mulţumesc mult şi sper că aţi dat clik pe fotogtrafii doar pentru că v-au plăcut, nu din alte motive. Există şi un mic clasament, întocmit în funcţie de numărul de vizualizări. Pe locurile 1-2 sunt două fotografii, cea cu banca, preluată şi de un site de fotografie internaţional, şi cea cu "Rolandezu'", căţelul unei bune prietene. Ambele au câte 23 de vizualizări. Pe locul al treilea este cea cu suporterul lui Poli urcat pe gard, care are pe fundal un foc de artificii, intitulata "Siluetă", cu 17 vizualizări. Am să fac o reorganizare a imaginilor şi am să mai şterg din cele care nu au obţinut nici măcar un clik. Sunt unele care îmi plac mult, dar care au puţine vizualizări, dovadă că "gusturile nu se discută, se execută...". Promit că de acum înainte voi fi mai selectiv cu imaginile pe care le public pe contul de pe flickr.com. Mă bucur şi pentru că unii dintre voi mi-au solicitat poze să le folosească de desktop background. Nici nu vă imaginaţi ce bucurie mi-a produs asta!
Vă mulţumesc din nou pentru fiecare clik dat şi pentru fiecare cuvânt frumos pe care mi l-aţi transmis pe diferite căi.

2 comentarii:

Laurentiu Alimpie spunea...

Bravo Cata.

Fa poze. Fa-le pentru tine, nu pentru cei ce dau sau nu cu clicku` prin flickr. Bineinteles, daca place si publicului - cu atat mai bine, nici noi nu ne suparam !

Keep up.

Anonim spunea...

Lau, evident ca pentru noi facem pozele, pentru placerea noastra, dar am fi ipocriti daca nu am recunoaste ca ne bucuram atunci cand vedem ca o imagine are x views, ca place şi altora.