marți, 18 decembrie 2007

Am trecut de mia de vizitatori unici :)

Vă mulţumesc. De când am început să contorizez traficul pe blog, adică din data de 16 noiembrie, am avut peste 1.000 de vizitatori unici. Unii ar râde. 1.000 nu e mult. Principalul meu scop nu este neapărat traficul. Vreau să creez un loc în care să ne exprimăm cu toţii liber şi civilizat. Până în momentul în care scriu aceste rânduri am înregistrat un total 1.005 vizitatori unici... şi mai vin. Sunt bine veniţi să citească şi să posteze toţi cei care au ceva de spus. Am scris despre fotografie, am dat informaţii în premieră din media, am scris despre ce se întâmplă prin oraş sau lume, am postat lucruri amuzante sau mai puţin amuzante şi impresii de la concerte. Est eplăcut să ai blog. Eu aşa simt. M-ar bucura, însă, un feed-back mai mare din partea vizitatorilor. Poate în viitor. Vă mulţumesc.

0 comentarii: