vineri, 14 decembrie 2007

Am fost (la) şteFAN Bănică jr.

Joi seară, mare concert la Sala Palatului, oferit angajaţilor, colaboratorilor şi altor categorii sociale de grupul elveţian Ringier. Fane Bănică s-a dat din nou în spectacol pentru jumătatea feminină, de toate vârstele, a Terrei. A fost frumos de tot. Vreau să mulţumesc Adelei Popescu de la Ringier pentru invitaţie. Săr'na :). Fane ştie să facă spectacol, asta e clar. Totuşi, anul trecut mi s-a părut mai fain show-ul, probabil şi pentru că a fost primul pe care l-am văzut, dar şi pentru că a avut mai mulţi invitaţi. De data aceasta numai Petre Geambaşu a câtat alături de junioru' Bănică. Apropo de Geambaşu, în primele minute nu i-a funcţionat microfonul. Era închis! A intrat pe scenă "omul cu bască" de la tehnic şi i l-a deschis în timpul piesei. Ceva asemănător s-a întâmplat şi anul trecut şi, dacă nu mă înşel, tot cu un invitat. I-o sabota soţul Andreei subMarin?
Din păcate, oricât de frumos a fost spectacolul, tot în .ro s-a desfăşurat. Cred că invitaţiile s-au dat şi prin Casa Naţională a Pensionarilor, că erau muuulte mamaiţe, care au avut ultimul orgasm pe plajă la Mamaia, în sezonul '86. Acum înţeleg pentru ce erau cozile alea imense zilele trecute pe la Caslele Judeţene de Pensii. Poate spuneţi că sunt discriminatoriu. Ok, sunt, şi accept criticile. Dar când am văzut nişte bătrâni pentru care ochelarii şi aparatul auditiv sunt cele mai de preţ obiecte, iar medicul de familie cel mai bun prieten, cred că am dreptate.
În fine. Cert este că, deşi jumătate din concert am stat în picioare, a fost frumos şi a meritat. Am avut o nouă superbă seară şi datorită altcuiva. Mulţumesc!

0 comentarii: