marți, 2 iunie 2009

Le-a fluierat trenul în redacţie


Scriu în acest moment un material despre publicaţiile companiilor de călătorii (Tarom, Blue Air etc.) şi am dat peste revista InterCity Magazin. Îmi este greu să înţeleg cum a putut cineva să scrie PR în halul în care au făcut-o ei. Practic, au scris exact cum se aude... Oamenii mai au o greşeală mare: au pierdut pe drum un "r" din numele revistei. O fi printre traverse. Incredibillllllll!!!! Probabil că iau bani frumoşi de la CFR pentru asta. Ce să mai spun?

2 comentarii:

Anonim spunea...

oameni buni asti sunt "profesionistii" pietei? cu acestsi analfabeti ne amestecam si suntem in aceeasi breasla?! halal de noi si bravo lor! sunt supravietuitorii crizei si tocatorii de bani nemeritati! auzi, bugete le la Tarom, CFR, si alte companii care dau bani unor analfabeti! si by the way, nici macar numele corect al brandului pentru care lucreaza nu sunt in stare sa-l scrie! futu-i de viata!

Anonim spunea...

Hmm... interesant. ei primesc bani pentru munca asta? WOW. vreau si eu sa ma angajez la ei ! :)