miercuri, 24 iunie 2009

Cum se scrie în presa românescă

Zilele trecute am descoperit, total întâmplător, un articol din Cotidianul, ziarul pe care îl consider cel mai calitativ din presa românească. Este un reportaj de la Noaptea muzeelor 2008. "Reportajul" a fost făcut de pe blogul meu. Autoarea nu s-a deranjat să schimbe prea mult la text. S-a inspirat cu încredere de pe blog. Asta am scris eu pe blog, iar asta a scris Cotdianul. Nu seamănă textele izbitor? Cam penibil pentru un cotidian, deşi cred că şefii ei nu ştiu ce ciordeală a făcut.

3 comentarii:

fotomaniacu spunea...

Ar trebui totusi sa le trimiteti un mail circular... mama lor de imbecili, ce hoti ordinari... a patra putere in stat.. statu` lu` peshte... si cind ii iei la intrebari, deontologie, frectii... nu lasati asa lucrurile.

Mihai spunea...

sunt alaturi de tine, Cocos. cel putin cu o vorba buna, daca nu cu mai mult. Mihai

Nadia Dincovici spunea...

Daca ar fi singurul caz... in 4 saptamani cred ca mi s-a intamplat asta de 4 ori, cu alte publicatii e drept dar ideea e aceeasi... Trimite-le o notificare oficiala. Itr-adevar se poarta stilul...