sâmbătă, 23 mai 2009

ProSport la extreme

Am citit vineri în ProSport două materiale duse spre extreme. Unul în direcţia bună, celălalt sfidând orice logică. O să încep cu cel imbecil. Iată ce spune cotidianul de sport despre echipamentul Barcelonei! Este un articol nesemnat, astfel că cei care şi-au exprimat opinia la finalul materialului nu au ştiut pe cine să înjure. Sunt de acord cu majoritatea celor care au taxat oligofrenia celui care a putut scrie aşa o inepţie, eu fiind unul dintre ei (am semnat Catalink). La scurt timp după ce am citit imbecilitatea aia, am avut bucuria să descopăr un articol scris şi documentat mult mai bine decât primul. Chiar dacă subiectul mă doare, acel rezultat rămânând unul dintre cele mai ruşinoase ale echipei mele favorite, amicul Lucian Lipovan m-a făcut încă o dată să mă mândresc că sunt timişorean.

0 comentarii: