joi, 18 iunie 2009

Jurnal de război - ziua a doua

Azi am avut parte de o nouă surpriză. Am ajuns dimineaţa la redacţia celui mai vândut ziar de calitate din România şi mi-am găsit biroul gol. După ce ieri îmi luaseră calculatorul, azi îmi luaseră toate lucrurile, le-au pus într-o cutie pe care au sigilat-o şi au pus-o pe noul meu birou. Noul meu birou este izolat undeva prin redacţie şi este mult mai mic decât celălalt. Evident, nu are calculator. Am văzut că i-au dat calculatorul meu celei pe care au adus-o să mă înlocuiască (nu îi spun numele, ea nu are nicio vină în toată povestea asta), deşi eu semnasem pentru el! Va urma...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Trist. Imi pare rau...

Florin Budescu spunea...

Tine-o asa, Catalin. Oricum nu mai ai ce face si cu astia nu vei mai avea trai.

Trebuie sa fii constient de lucrul acesta. Este trist, dar este realitatea. Si eu am trecut prin asta.

Vei trece si tu, apoi va trebui sa mai inveti inca un lucru: sa lasi in urma si sa mergi inainte.

Capul sus, nu te enerva si fa ce trebuie sa faci. Sunt alaturi de tine.