Nu vreau să dau lecţii de comunicare, nu sunt specialist, dar pot să spun cu certitudine cum nu trebuie să arate un comunicat de presă. De multe ori găsesc informaţia interesantă la finalul comunicatului sau nici măcar acolo. Printre cele câteva comunicate pe care le primesc zilnic pe emailul de serviciu l-am primit şi pe acesta. Pe lângă greşelile de redactare şi aşezare în pagină, textul nu spune nimic. Ia uitaţi aici hal de comunicare:
Adi Bucur, calatorie la capatul lumii !
Adrian Bucur, prezentatorul stirilor Prima TV va lipsi motivat, aproape o luna de pe sticla pentru ca pleaca putin pina la …capatul lumii. Vedeta Prima merge in concediu in America de Sud si va strabate Pampasul si Patagonia, ca sa ajunga intre pinguini, in cel mai sudic oras al Pamintului, Ushuaia. Pe linga Tara de Focluind urma lui Maggelan, prezentatorul TV si-a propus sa ajunga si pe celebra insula a lui Robinson Crusoe . Epopeea incepe de fapt cu Chile, Santiago si Valparaiso, pe malul Pacificului. Apoi, Argentina tara tangoului si Buenos Aires, ¨Parisul¨ Americii de Sud , unde Adrian Bucur vrea sa ia zilnic lectii de tango! Iar dupa Iguassu, cea mai spectaculoasa casacada din lume, vor urma citeva zile de plaja si de Carnaval pe numai putin celebra si luxoasa Ipanema, din Rio de Janiro. Si totul in plina vara, la 38 de grade celsius !
Părerea mea este că acest mod de comunicare face mai mult rău decât bine organizaţiei care îl emite.
vineri, 11 ianuarie 2008
Cum nu trebuie să arate un comunicat de presă
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu