joi, 15 mai 2008

Primul vernisaj



A trecut şi primul vernisaj al unei expoziţii foto la care am participat cu o lucrare. Am avut ceva emoţii, dar au trecut. Mă bucur că am reuşit să fac ceva în cei doi ani de când m-am mutat la Bucureşti şi sper că ăsta este doar începutul. După cum vedeţi, nu sunt foarte inspirat şi scriu banalităţi. Am să pun o fotografie de la vernisaj, ca să şi vedeţi cum a fost. Am ajuns cu greu şi cu vreo 7-8 minute întârziere la vernisaj deoarece, înainte de eveniment, am dat un interviu pentru o colegă de breaslă şi trust de la Romantiiicaaaaa, după care maşina cu care trebuia să mergem la eveniment a făcut pană şi a durat ceva vreme până colega a găsit altă maşină care să ne ducă. De fapt, eu am mers doar până în Piaţa Victoriei cu maşina, după care am coborât la metrou. Dacă nu făceam mişcarea asta, întârziam vreo 40 de minute. Au fost prezenţi la vernisaj şi doi prieteni, cărora le mulţumesc mult de tot. Ştiu că au mai fost alături, dar cu gândul, şi alţi prieteni şi cunoscuţi. Tuturor le mulţumesc mult de tot. Revenind la expoziţie, vreau să spun că staţia de metrou Dristor 1 este una din cele mai urâte din Bucureşti. Veţi vedea în pozele publicate. E tristă de tot, dar sperăm că fotografiile noastre o vor înfrumuseţa. Partea bună este că vom schimba fotografiile peste două şi peste patru săptămâni. Vor fi, de fapt, trei expoziţii. Gata cu pălăvrăgeala, că am de editat fotografii.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari. Daca pana acum credeam ca fotografia e un hobby pentru tine, se pare ca ai trecut la next level :) . La mai mare!

Anonim spunea...

Felicitari mari si late.It`s about time!

Catalink spunea...

Vă mulţumesc mult pentru felicitări. Vestea proastă este că am expus în .ro. Explicaţia e simplă: după o zi şi jumătate, TOATE fotografiile au dispărut. Ţara asta trebuie aruncată în aer.