joi, 29 mai 2008

Nu vindeţi ca ei

Înainte de a pleca la Beograd am vrut să-mi cumpăr un card reader, că am auzit nişte poveşti cam naşpa cu transferul imaginilor de pe aparatu foto direct pe laptop. Am făcut puţin research pe internet şi am descoperit nişte oferte excelente. Pe lângă preţ, care nu a fost principalul criteriu, am luat în seamă şi durata garanţiei, dar şi posibilitatea de a-l avea în ziua respectivă. Mi-a recomandat cineva un anumit model şi pe ăla îl vroiam. Din telefon în telefon am ajuns la o firmă, nu spun care :), şi am înfiripat un dialog cu omu de vânzări. M-am bucurat când am văzut pe site-ul lor că au şi cont pe messenger şi i-am apelat. Redau dialogul cu omul de vânzări. E halucinant cât de prost îşi fac unii jobul. Dialogul s-a petrecut prin 19 mai.
Catalin Cocos: bună ziua
tehnic_iscomputers: cu ce informatie va pot ajuta?
Catalin Cocos: mă interesează dacă aveţi pe stoc card reader A-data
Catalin Cocos: Card Reader extern A-Data - 52 in 1
COD: 52-in-1 Card Reader
Pret: 33.76 RON (cu TVA inclus)
tehnic_iscomputers: cu alta informatie va mai pot ajuta?
Catalin Cocos: păi nu mi-aţi răspuns la întrebare, ca să trecem mai departe
Catalin Cocos: vă mulţumesc mult pentru ajutor. E greu să găseşti atâta sprijin din partea unui om de vânzãri. O zi excelentã


Update: azi mi-am cumpărat acelaşi model, cu garanţie pe viaţă şi la un preţ şi mai bun. Trist este că nici angajaţii firmei de la care am luat nu au dat dovadă de mai multă ştiinţă în arta vânzărilor. Deşi formalităţile durau câteva minute, iar în birou erau mai multe scaune libere, nici măcar nu m-au poftit să iau loc. Restul nici nu mai contează.

0 comentarii: