marți, 6 mai 2008

În Dristor ai pe cinevaaaaaaa

Adică pe mine şi pe alţi 39 de pasionaţi de fotografie. Mă expun la Dristor şi vă invit cu mare drag. Este prima dată când îmi expun o fotografie într-un cadru organizat şi am oarece emoţii. Informaţiile "tehnice" sună cam aşa: Asociaţia "Bucureştiul meu drag", în colaborare cu Metrorex, organizează în staţia de metrou Dristor 1, în perioada 15 mai - 30 iunie, expoziţia foto bianuală "Bucureştiul meu drag", în care vor fi expuse 40 de fotografii cu imagini din Bucureşti. Vernisajul expoziţiei va avea loc în data de 15 mai, la ora 19.00, în staţia de metrou Dristor 1. Nu pun nicio fotografie în speranţa că v-am stârnit curiozitatea şi ne veţi face plăcerea de a fi la Dristor 1 în 15 mai la ora 19.00.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Poate asa reusesti sa ma convingi ca Bucurestiul e frumos!
Succes si...venim...venim!

Anonim spunea...

Am "divortat" de metrou acum doua saptamani cand mi-am luat masinuta si nu credeam ca voi ajunge sa merg de placere la metrou si sa vad si altceva decat fete incrancenate si mohorate. Voi fi acolo!