Televiziunile de ştiri au atras mai mulţi telespectatori luna trecută decât în octombrie, potrivit cifrelor de audienţă date publicităţii de TNS-AGB International, citate de NewsIN.
Cea mai mare creştere a înregistrat-o postul lui Vântu, Realitatea TV, care a fost urmărit, la nivel naţional, în medie, de 132.000 de telespectatori şi a avut o cotă de piaţă de 3,6%, comparativ cu 109.000 de telespectatori în octombrie şi a avut o cotă de piaţă de 3,5%. Al doilea cel mai vizionat canal de ştiri din România în noiembrie a fost Antena 3, care a fost urmărit, în medie, la nivel naţional, de 67.000 de telespectatori (58.000 în octombrie) şi a avut o cotă de piaţă de 1,9% (1,9% în octombrie). Pe locul trei în acelaşi clasament s-a aflat postul N24, care a fost urmărit, în medie, de 33.000 de telespectatori (27.000 în octombrie) şi a avut o cotă de piaţă de 0,9% (0,9% şi în octombrie).
Datele TNS-AGB International sunt furnizate de Autoritatea Română pentru Măsurarea Audienţei (ARMA), organizaţie alcătuită din principalele staţii de televiziune, din clienţi de publicitate şi agenţii de publicitate şi media din România. ARMA are ca scop furnizarea de informaţii imparţiale, precise şi obiective despre audienţa mass-media.
TNS-AGB International este firma de cercetare care măsoară audienţă posturilor TV din România.
luni, 3 decembrie 2007
Românii au consumat mai multe ştiri la TV în noiembrie, comparativ cu octombrie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu