vineri, 15 februarie 2008

Primele impresii din concediu


Aşa cum am promis într-un post mai vechi, pun pe blog impresii şi imagini din concediu. Deocamdată, singurele imagini pe care le am sunt dintr-o berărie :) hic! Am ieşit marţi, dacă nu mă înşel, cu mai mulţi prieteni în Bierhaus, o berărăie cu iz austro-ungaro-germanic din Piaţa Unirii. Fain loc. Întâi a ajuns Mirinda, după care eu, Dan Ciurel cu prietena şi, ultimul, dar nu cu mai puţină importanţă, Bruce Lee. Cred că aţi remarcat grupul select în care mă învârt. Mirinda, Bruce Lee, branduri, nu glumă. Sunt doi foarte buni prieteni, foşti colegi de facultă. Totul a fost frumos, mai puţin fumul de ţigară. Incredibil cât fum a putut fi acolo. Pe mine ca nefumător m-a afectat foarte mult, mai cu seamă că am fost şi cam bolnav. Am tuşit ca un măgar şi, la un moment dat, nu am mai putut lupta cu lipsa de aerisire a localului şi am renunţat. Am plecat primul, ceea ce nu se întâmplă prea des. În orice caz, cu excepţia fumului de ţigară, totul a fost excelent. Urmează şi alte ieşiri, deoarece mai am de văzut mulţi prieteni. Miercuri şi joi am bolit, am stat în pat, cu ceaiuri şi medicamente, dar m-am făcut bine şi azi plec din nou la luptă! Am făcut numai câteva poze, deci am de recuperat şi din punctul acesta de vedere.

0 comentarii: