vineri, 11 septembrie 2009

Am împlinit doi ani!


Azi a împlinit blogul doi anişori de viaţă. Când am scris primul text, intenţionam să fie un blog de media - fotografie - personal şi nu mă gândeam că va fi nevoie să-l folosesc într-un război atât de jegos cum e cel cu lăturle de la bla-bla ziar din .ro. În fine, despre morţi numai de bine! Aceasta este postarea cu numărul 256. Nu mi-am propus să fie multe, ci valoroase. Şi încă ceva: am observat că e 11 septembrie după ce am publicat acel prim post :). În continuare sunt aşteptaţi în acest loc virtual oameni care au ceva interesant de spus şi care au curajul să-şi decline identitatea atunci când exprimă o opinie. Să sperăm că vom comenta şi la 100 de ani de blog.

1 comentarii:

Angee spunea...

Aoleu, deci de 2 ani citesc din obligatie??? La mai mare!