duminică, 27 iulie 2008

Metallica, ce frumos!


Tentaţia e mare să foloseşti numai superlative când scrii despre un eveniment pe care l-ai aşteptat 20 de ani. Este adevărat că în cazul concertului de joi al rock-erilor de la Metallica te ajută enorm tot ce s-a întâmplat acolo: atmosferă, show, sonorizare etc. Am văzut că se poartă discursuri de genul: "generaţia mea a aşteptat X ani concertul acesta. E un vis!". Ştiu, Meallica au mai fost şi în '99 la Bucureşti, dar vremurile erau altele, cel puţin în cazul meu. Locuiam la Timişoara şi nici veniturile de acum nu le aveam. A fost frumos şi pentru că 24.000 de fani Metallica au cântat şi au dat din cap pe muzica lor. A fost frumos şi pentru că sunetul a fost "curat", fără microfonii sau alte impurităţi. A fost frumos şi pentru că Metallica ştie să facă show de calitate, nu cel de genul: "Hellow Budapest, we are proud to be in Bulgaria" sau: "Cel mai tare public este la Bucureşti!". A fost frumos şi pentru că au cântat piese mai vechi, cunoscute. A fost frumos şi pentru că a venit de la Timişoara un vechi prieten. Cu Sorin (Buthead, pour les connaisseurs) şi alţi prieteni vechi am făcut o grămadă de chefuri, prin anii '90, care se lăsau cu beţii şi distracţie mare de tot. A fost frumos chiar dacă, vorba cuiva, a fost şi o "ciorbă de plete". A fost frumos şi pentru că, spre deosebire de concertul The Rolling Stones, de data aceasta nu au mai fost probleme cu achiziţia de sucuri, bere şi alte produse din categoria asta. Revenind la Metallica, cei care spun că sunt "expiraţi" ar trebui să vadă imagini din concert şi să povestim după aceea. Am fost anul trecut la concertul The Rolling Stones, dar show-ul Metallica mi-a plăcut mai mult.
Ah, era să uit, a plouat la concert. Cui pasă?

3 comentarii:

PostaL2600 spunea...

Putea sa ninga, sa vina potopu, sa fie apa pana la brau pe stadion, iti garantez ca nimeni nu pleca.... Eu unu garantat nu. Ma innecam pe riffurile de la Metallica ....

cdmitroi spunea...

parerile sunt din cele mai bizare vis-avis de acest concert. Mie imi pare nespus de rau ca nu am ajuns, cu toate ca sunt din Bucuresti. Metallica a fost si va ramane (pentru mine cel putin) cea mai tare trupa. In 99 am fost prezent si am plecat deacolo extaziat. La mai multe articole....esti la favorite.

Catalink spunea...

cdmitroi, iti foarte multumesc pentru mesaj. este frumos sa auzi ca esti "la favorite" la cineva pe care nu-l cunosti. cred ca stiu pe ce filiera ai ajuns la blogul meu, Ileana. multumesc din nou. catalin