marți, 4 martie 2008

Hiene sau fotoreporteri?


Aseară am trăit un moment în care m-am simţit jenat că am aparatul foto în mână. Deşi nu făcusem nimic de care să îmi fie jenă, atitudinea fotoreporterilor profesionişti din Bucureşti mi s-a părut deplasată. Am fost invitat de TVR 1 la restaurantul Carul cu bere la lansarea oficială a sezonului 2 al emisiunii "O dată-n viaţă". A fost frumos. Cu persoane mai mult sau mai puţin cunoscute, cu mâncare, cu băutură, atmosferă plăcută într-un loc frumos. La un moment dat, una dintre hostese, îmbrăcată în ţărăncuţă, a leşinat. I s-a făcut rău fetei şi nu a mai rezistat. Nimic deosebit, se întâmplă des. Câteva persoane, printre care şi Petre Roman, care era prin preajmă, au sărit să o ajute pe domnişoară să se ridice, i-au dat apă şi primul ajutor. Eee, fârtaţii fotoreporteri, care vânau orice moment mai deosebit, au sărit ca hienele să o fotografieze pe biata fată pe jos şi cu Petre Roman prin preajmă. Nici măcar nu o ţinea în braţe. Poate nici nu a atins-o. Dar, deh, fostul idol al muncitoarelor de la Apaca era pe lângă o domnişoară leşinată. Vă imaginaţi comentariile. M-am simţit efectiv jenat de modul în care au reacţionat fotoreporterii şi m-am retras. Aveam camera foto în mână, puteam să mă înghesui, dar mi s-a părut penibil, aşa că m-am retras şi m-am uitat la ei. Hmmm, oare asta înseamnă să fii fotoreporter? Eu cred că nu. De fapt, sunt chiar sigur.

0 comentarii: