marți, 13 octombrie 2009

Fotoblog

De curând am început un curs foto. Este foarte interesant. Îmi place mult şi cred că am făcut o alegere bună. Şi puţin forţat de Feri Vaida, unul dintre profi, dar şi dintr-o dorinţă personală de a separa puţin lucrurile pe mediablog, mi-am făcut un blog special pentru fotografie. Mi-am propus să postez o fotografie pe zi. Să vedem câtă vreme o pot ţine în ritmul acesta. Lipsa timpului devine tot mai acută. Va invit să comentaţi imaginile de pe noul blog. Voi fi mult mai restrictiv când voi posta o fotografie. Am intrat într-o nouă etapă de dezvoltare pe latura asta şi vreau să fiu şi mai restrictiv în alegerea imaginilor pe care le public. Numele blogului a fost dat şi de necesitatea de a simplifica lucrurile şi de o identificare cât mai uşoară a posesorului. Am spus!

0 comentarii: