vineri, 4 aprilie 2008

Somme fume




Gata. A trecut şi summitu ăsta. Vineri după amiază mergeam la job. Eram prin Piaţa Presei când am scos camera foto să fac nişte poze la culoarul unic şi poliţiştii din zonă. Nu toată ziua te întâlneşti cu un samit şi nişte măsuri de securitate de o asemenea amploare. Am făcut o singură poză şi în mai puţin de zece secunde purtam o conversaţie cu un jandarm. Evident că nu despre Patapievici, Bach, Chopin, Carl Orff sau Schopenhauer am discutat. Norocul meu că fusesem cu o seară înainte la un coctail la Garsonera Boborului şi păstrasem stickerul de la SPP. L-a văzut, i-am explicat că sunt acreditat, şi nu a mai spus nika. Nici măcar nu a vrut să vadă acreditarea. De altfel, acesta a fost singurul semn de încredere al forţelor de oridine pe toată durata summitului, cel puţin din experienţa mea. După aia m-am obrăznicit şi am mai comis cîteva fotografii. Am pus şi două imagini de la coctailurile oferite jurnaliştilor acreditaţi.

0 comentarii: