vineri, 21 septembrie 2007

Puiutul meu e cool


Era sa mi se opreasca ceasul, nu alta, cand mi-a povestit maica-mea ce a facut puiutul meu, AnaMaria, in prima zi de scoala. Toata lumea era stransa in careu, stiti voi, celebrele careuri care au in mijloc un microfon la care vorbesc "importantii". Asa s-a intamplat si la scoala la care invata AnaMaria, care a intrat in clasa a III-a. Vorbea directoarea scolii cand AnaMaria, pe care mama mea o tinea de mana, a decis ca este momentul sa dea o lectie de oratorie. Nu a stat pe ganduri si a mers in mijlocul careului. I-a luat microfonul din mana directoarei cu un tupeu pentru care sunt mandru de ea si a spus, fara nicio umbra de emotie: "Bine ati venit la scoala noastra" :))). De asta sunt eu mandru de puiutul meu pe care il iubesc enorm.

1 comentarii:

laura spunea...

eu ma mir ca doar atat a avut de zis!!!:))